UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Everybody Talks Everbody Talks ... Yeah :D
Opportunity :3
I WONT GIVE UP . :)
Without Title .
Yeah . Back again .
SEMPENA DAH NAK RAYA
I bet this is the end ...
Goodluck 1997 !
Ramadhan Al - Mubarakah ! Puasa .
This journey does not ends here ...
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
2 days left ..... HAHAHA
Friday, October 5, 2012 • 4:56 PM • 0 comments




Oh my Harry Potter ! <3


Assalamualaikum , hello and annyeong .

Hellooooooooooo , its beeeennnn a looongggg timeeeee kan ? * wink wink * . Okey , aku malas nak tulis panjang - panjang actually sebab after breakfast , angkat kain and semua aku nak kena uji diri aku . Tengok title entry pun dah tahu kot kan ? Yeah , i'm a 2012 PMR Candidates . Okey , aku takut actually . Never thought that this day will come . Oh ! Semalam dah kemas meja . And .... aku orang pertama . * sigh * Tapi kitaorang tak guna dewan , pelajar aliran agama sahaja yang gunakan dewan dan aliran biasa menggunakan kelas and do you guys wanna know something ? AKU BERADA DI KELAS UTAMA . Ooooh , amazing bro . You know what i mean ? Maksud aku , kelas aku ini yang letaknya semua kertas periksa and bla bla and calon dalam kelas hanyalah 11 orang je kau tahu tak ? Kalau tengok kelas lain , pack gila meja dorang . Macam boleh tiru tapi lebih baik tak payahlah kalau korang nak ambil SPM , kalau tamau , berani - beranilah meniru . Padahnya kau telan sendiri .



So , yeah i dont think i'm ready . Dan budak - budak sekolah lama dah duk text tanya ' ada tips tak ? ' . BAHAPAK dia . Cikgu korang tak bagi tips ke ? Aku nak balas tapi masalahnya tak ada topup . Tak apa nanti , dah nak PMR memang aku topup awal - awal and then send text ! Oh jangan pelik ye wahai kawan - kawan ku sekalian ? Saya memang rajin text orang benda - benda alah ni . Sangat rajin . HAHAHA .



Okey , before that aku nak wish semua yang akan menduduki peperiksaan PMR 2012 pada 9 October 2012 iaitu pada hari selasa minggu hadapan , wish you all the best of luck ! Hope you guys plus me too can do it the best and achieve the best ! Masa tinggal 2 hari ni je , lakukanlah study smarts ye ? Test diri korang buat ujian mengikut masa PMR . Banyakkan makan kismis , madu , badam dan minum air zam - zam . Oh kalau nak minum air zam - zam tu mulakanlah dengan Al - Fatihah . Berapa banyak kali pun boleh dan selawat 3 kali . Lepastu niatkan dalam hati apa yang kau nak . Then baca Bismillah minum ! Dan pleaselah , jangan lupa solat ye ? Solat itu wajib wahai kawan - kawan ku sekalian . Dan sentiasalah berdoa pada Allah semoga Allah memberi petunjuk pada kita ketika hendak menjawab soalan nanti . InsyaAllah . So all the best for you guys !

Assalamualaikum and Fee Aman Allah :3





|