UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Alhamdullillah , saya akhirnya bebas dari jajahan ...
2 days left ..... HAHAHA
Everybody Talks Everbody Talks ... Yeah :D
Opportunity :3
I WONT GIVE UP . :)
Without Title .
Yeah . Back again .
SEMPENA DAH NAK RAYA
I bet this is the end ...
Goodluck 1997 !
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
New ? Okey its not mine . Alhamdullilah :3
Sunday, November 4, 2012 • 1:04 AM • 0 comments



Assalamualaikum , hello and anyyeong .



Heyyyaaa , tengooookk itew dah tukar skins . Ngeheee :3 Ya Allah , dah berzaman ta update blog lupa pula nak tanya khabar . Kaifa Haluk ? EH ? Okey , ta berapa hebat bahasa arab so ' How Are You ? ' . Aku Alhamdullilah sihat . Sekarang ni aku tengah pegang title MAMA IN THE HOUSE sejak menjadi PENGANGGUR PELAJAR . Yeah , sekolah aku pelajar form 3 dah mula cuti last week , jumaat tapi aku cuti awal , hari khamis . Sangat membosankan berada di rumah ini . Malam je aku online tu pun kejap , pagi seperti biasa aku kena kemas rumah , mandikan adik , jaga adik then untuk tengahari masak , basuh baju , sidai baju and bla bla bla sampai dah terbiasa . Kalau tak hari macam ahad ni mak kena suruh dulu baru aku kemas tapi sebab dah biasalah kan ? kan ? Terus aku buat tanpa disuruh . HAHA * bangga kejap * * tampar muka * * sedar *

Dah malas nak bebel panjang . Aku actually nak post gambar je . Nak bincang pasal benda lain , later - later jelah . Before that , nak beri mukadimah pasal skins ni kejap . As you guys know and usual , skins ni memang bukan kepunyaan aku . I WILL NEVER MAKE SKINS . NEVER . Because aku ta pandai sangat dengan code ni . Botak kepala aku , depa semua aku ligat satu kampung . HAHAHA * evil laugh * . Skins ni hapak aku ta tukar apa - apa , header tetap sama sebab aku malas nak buat header baru , aku just tukar background , blockquote and tambah favicon je . Yang lain , SAMA ! And tambah itu ini sahajalah . Malaslah , aku ta pernah rajin -,- eeeehhh salah , aku pernah rajin okey ? Lagu blog ini is ..... hang pi cari sendiri kat pakcik youtube sana . Kalau dah biasa dengar suara dia ni , good :3 Then navi dekat atas tu , maybe aku nak letak " Tutorial " disitu and InsyaAllah aku akan cuba buat tutorial , kalau rajinlah sebab masatu aku nak buat dah malas dah . Buat separuh pun malas ! And perasan ta ada tulis " Dakwah The Little Muslimah " , aahhh itu blog aku dan kawan - kawan aku . We thought of doing dakwah by blogging dan Alhamdullilah berjaya buat beberapa entry and kawan aku cakap blog tu bukan macam blog dakwah tapi macam blog bebudak biasa . HAHA . Aku kata , tapelah . Cute sikit . Janji isi yang hendak kita sampaikan itu ada , kisah penampilan blog itu benda lain . So , rajin - rajinlah jenguk ye ? InsyaAllah kalau ada masa terluang kami akan update .

Ookey okey , dah . So here a few pics sejak minggu lepas .
On Friday , i make this Blueberry Vanana ChipsChoc Muffin :D
Bersama my BFF . Nur Nadirah Hamdan , sayang kau adik :*

Jamuan pengawas sekolah . Oh yeah , i'm black . Cool huh ? 







Sejak tak sekolah dan menjadi budak lepasan PMR , this is what i do at home . DOODLING HOMEWORKS ! 
Me and Aida , before perlawanan Bola Tampar XD








Without Farazuha . 



That chocolate is just so DAMN DELICIOUS ! Oh betapa sedaknya nikmat Allah berikan :3 



Dan Alhamdullilah , bola tampar kami dapat Naib Johan . :3
With Bella . Heee , kembar nama aku " Nabilah " . 


Okey , thats all . Malas nak letak bebanyak , kalau mahu tengok please go to my facebook . :) Assalamualaikum , adios and bye byeee !







|