UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Perpecahan Ummah
WORLD HIJAB DAY . SPREAD IT PLEASEEEE . THANK YOU .
Goodbye my dear bestfriend , love .
Itssss beeennnn a lloooooongggggggg hecticccc dayy...
Alhamdullilah . Its more than enough :)
GOOD LUCK 1997 - LINERS ! PMR RESULTS COMING .
12.12.12
Recipe Chocolate Cupcakes and Oreo Buttercream .
Hello there December and new entry from TLM :)
Dah fikir masak masak .
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Selamat Par-Gayyyyyy !
Sunday, January 27, 2013 • 5:54 PM • 0 comments




How cool my Hoya be ? Hahaha peluru pistol tu. Aku tak sure tapi selalunya kalau orang tembak, bullet tu akan menuju ke sasaran kita and dia punya lapisan akan terkeluar. Entah tapi abah pernah kena peluru dekat hidung. Time tu mak nak tembak then suddenly peluru tu keluar ke belakang . Yes, abah dulu tentera. Dah bersaran dah Lt. Kol M. Ashari tu . 


Assalamualaikum , hello and annyeong .

Huwaaaaaaaaaaa , selamat pagigigiii everybody . Okey aku bosan sebenarnya -,- since pagi ni actually aku kena design untuk flyer, aku malas . Aaaahhh malas sesangat. Actually semalam malam buta pagi aku nak siapkan tetapi sebab abang annoying aku nak guna laptop so terpaksa lah aku tangguhkan , lagipun aku duk sibuk baca cerita werewolf yang baru . HAHA . Well , that makes two of us same .

Aku sekarang tengah lost lost . Lost and Found ~ Homeworks bertimbun doe tapi hapak aku belum settle, eh kejap itu tipu . aku baru siapkan add maths separuh separuh . yang cikgu suruh buat baru baru tu aku lupa macam mana . aku rasa macam dah salin contoh jalan kerja tapi tengok buku tadak . Hampeh :/ then nak kena kemas rumah pepagi ni , alaaa kemas sesikit je sebab mak dah vacuum semalam so aku settlekan dapur and sidai baju . Petang pula kena settlekan tempahan cupcakes . Walauwaluwehhh . Sometimes aku rasa macam nak patah balik , menyesal pula sebab buat business cupcakes ni. Penat tau sebenarnya, tapi aku selalu jual isnin je. Ahad nanti aku buat , Hari lain aku tak buat sebab yelah buzy dengan aktiviti sekolah , homeworks semua. Nak kata setiap hari aku balik lambat ! Isnin aku memang balik lambat sebab stayback sampai pukul 3 je . Selasa ada latihan rumah sukan , then ada latihan softball sampai pukul 6 . Rabu koko sampai 3.30 , khamis latihan softball and jumaat balik 12:40 . Tak adil tau, kelas KAA , A dan B balik 12:40 yang lain balik 12:10 . Sadis gila tahu dak ? Tapi yang aku suka bab jadual baru kali ini ialah nanti kita akan solat zohor berjemaah . Baguiihh tu weii , yelah kalau dak balik nanti solat lambat penat tertido , better kita solat awal kan ? kan ?

Dah okey bye . Assalamualaikum , adios .


Serius susah doe aku pakai camera abang aku tu . Asyik asyik " dark bla bla " . Yeah , camera tu bukan camera biasa , tu yang untuk photographer benda alah tu . Penat aku handle . Ini pun macam bergegar je .Dah ! Aku nak kena practice kan sebab sabtu maulid nanti nak pakai . Ngeheeee . 




|