UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Itssss beeennnn a lloooooongggggggg hecticccc dayy...
Alhamdullilah . Its more than enough :)
GOOD LUCK 1997 - LINERS ! PMR RESULTS COMING .
12.12.12
Recipe Chocolate Cupcakes and Oreo Buttercream .
Hello there December and new entry from TLM :)
Dah fikir masak masak .
One Direction - They Dont Know About Us
SEGMEN WHOOPERS 1ST ANNIVERSARY
Terfikir .
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Goodbye my dear bestfriend , love .
Saturday, January 19, 2013 • 11:39 PM • 0 comments





*play lagu ni , pause lagu sebelah kat sidebar tu* 

Assalamualaikum and Hello guys .

Okey so this entry will be a lil bit emotional , kot . Entah . So sebab amira dah buat video and dia menggunakan lagu yang aku cadang nak guna , so aku decide buan entry sahajalah . Kan kan kan ? Cukuplah sebab aku bab nak menulis panjang panjang number 1 . Okey enough with the blabbering lets start ! *krik krik * apa yang nak di-startnya ? *krik krik *

Okey , entry ini just for you Rofirifatika M Hassan . I love you till Jannah , sahabat .
Aku kenal kau masa form 1 . Kau ingat tak masa tu time mesyuarat SPBT ? Time tu aku budak baru dekat situ , oh yeah kau pun budak baru . Kita form 1 time tu ! Tapi yelah aku tade kawan sebab aku baru pindah BP then aku tegur kau tanya pasal seni and kau bagi aku pinjam . Time tulah aku mula kenal kau. Walaupun kita satu kelas tapi hubungan kita tak serapat yang semua orang tahu kini . Aku ingat dulu aku gaduh dengan kau pasal apa aku tak ingat tapi ada salah satu sebab ialah aku jelly perisa durian dengan kau sebab nadirah . Haha , childish kan aku? Watlek watpeace sudah . Then kita selalu berlumba nak dapat no.1,2,3 . Tapi yelah aku menang ! HAHAHA * evil laugh * . Ah kita bertanding dengan fadzleen juga . time tu antara kita bertiga mesti dapat top 3 . Okey biarkan pasal grade bagai ni . Then after that then kita jadi kawan baik . Kau tahu tak aku buat observation tau , aku dapati aku akan kawan baik dengan seseorang bila aku gaduh besar dengan dia . Tapi nad tak lah sebab aku kenal dia awal awal . Mwehe .

Then time form 2 , masa hujung tahun 2012 time tu kita nak tahu kita masuk kelas apa , aku sedih sebab kawan – kawan baik aku semua tak masuk kelas sama dengan aku . Aku masuk Bijak kau masuk cerdas . Kau boleh masuk Bijak tapi sebab kau amik ERT so tadapatlah . Then time tu kita senior belah petang . Kau Penolong Ketua Pengawas time tu and and masa awal – awal I feel offended by you . Time tu aku rasa macam kau ni sombong gila bila dapat jawatan tu and bila dah kelas lain then aku confess dekat kau . Time tu kau clear kan kat aku yang aku salah sangka then kita okey balik . Then then kita ada gaduh lagi , rasanya pertengahan tahun . Aku tak ingat pasal apa tapi rasanya masalah kecil je tapi diperbesarkan . Kita gaduh 1 or 2 weeks right ? Aku ingat yang sampai time baca Al – Quran aku tanak duduk dengan kau , tanak duduk dimana situ ada kau and aku mesti swear kau . HOHO lawak dengan ketidak-matangan aku time itu . Then kita okey balik , kau ke aku IM dekat FB . lepastu esoknya kat sekolah kita girly-friendly semula ! And time flew so fast dan kita form 3 .

To be honest aku rasa time form 3 ni kita tak selalu bersama sebab yelah kau kelas atas , aku kelas bawah . then aku malaslah nak naik tangga pi kelas kau . HAHAHA . Tapi aku rapat dengan kau bila pengawas je , ahhhh memacam yang kita lalui . Then ingat tak time kita nak buat baju tapi tak jadi ? Lastly kau stay rumah aku then malam kau balik . Oh cakap pasal stay ada lepas hari sukan ke marathon kau stay rumah aku then kau tidur payah aku nak kejutkan kau suruh solat . HAHAHA . Then share secret , confessing , study aku rasa bilik aku tu banyak jugalah memori dengan kau . Then now form 4 bila aku dapat tahu kau sama kelas dengan aku , Ya Allah , tahu tak betapa gembiranya aku ? SANGAT GEMBIRA ! Then masa aku beritahu kau aku dapat tawaran tu , kau cakap jangan pergi then kau pun dapat tapi malangnya lain sekolah . Rupanya akak kau tak mohonkan dekat azizah sekali ! *facepalm* betapa geramnya aku . Kalau tak pasti jodoh kita sama dengan azizah kan ? Then kita on the phone 1 jam setengah sebab nak bincang pasal tawaran tu . Lepas lelama aku fikir masak – masak aku tak jadi pergi . Aku call kau kata aku tak jadi and kau cakap kat aku esok kau nangis lepastu . Time tu aku doa sangat supaya kau pun tak pergi , tapi nampaknya ta dapat lah benda tu jadi kenyataan kan ? Then lastly kau yang nak tinggalkan aku . Haish kawan lepasni siapa lagi aku nak bermanja ? siapa lagi aku nak berlagak macam umur aku 3 tahun dan kau mak aku ? Oh salah , kau kan memang declare aku “ daughter “ kau and kau “ mother “ aku last year ? HAHAHA . Nampaknya lepasni miralah jadi mangsa aku asyik kena peluk je HAHAHA . Mira please ye ?
Then semalam last party untuk kau , aku selalu ingat ini hanyalah fantasi . sebab tu aku tak menangis . sebab aku harap benda ni fantas bukan reality , tapi masa kau balik dari rumah aku , masa kau lari nak pergi ke motor akak kau aku tahu yang ini reality . Time tu aku dah sebak actually tapi tahan tanak mak aku nampak . Haish sedih pula sebab aku tak peluk kau lelama time tu . Sedihnya .

Many things we’ve been through rofi. From up to down then go up again . That’s great , yeah great and so many memories we made together but now you’re leaving me . leaving us . But I know Allah is the Best Planner Ever so yeah go on my dear . Don’t forget all my advice , don’t forget us and keep in touch dear . We will never forget you and we will always love and miss you . And also gonna miss your laugh and ‘saat’ . Thank you rofi for everything , thank you for your friendship , thank you for your “ light up my world like nobody else “ and yeah thank you for everything . Study betul betul okey ? Make your parents proud of you .
You dont need to be the one that "Everyone Wants" be the one that You want . Thats more than enough . - @diyanashari

Imam Jafar Sadiq (as) Says: "Be careful to have truthful friends and try to obtain them, for they are your support when you are in welfare, and your advocator when you have misfortune."

I love you Rofirifatika M Hassan as my best friends forever . I am glad you’re my bestfriend and I am glas that we’re friends . Fate meet us . Hahaha :D So long farewell my dear darling best friend sister . Assalamualaikum , goodbye and adios . Okey here some memories from yesterday and whenever . 




















|