UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Terfikir .
Midnight 12:30 in the midnight .
Bragging alll the wayyyy ~
#KempenTutupAurat #StreetDakwah di Johor . Jom seb...
Jyeah !
Esok kena jadi MAMA IN THE HOUSE semula -,-
New ? Okey its not mine . Alhamdullilah :3
Alhamdullillah , saya akhirnya bebas dari jajahan ...
2 days left ..... HAHAHA
Everybody Talks Everbody Talks ... Yeah :D
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
SEGMEN WHOOPERS 1ST ANNIVERSARY
Wednesday, November 28, 2012 • 7:44 AM • 0 comments





Assalamualaikum , hello and annyeong .

Sejujurnya aku lost idea nak buat entry ini . Mungkin kerana aku lost memory with them . HAHA , cakap macam selalu sangat ada kat group tu . Pffft -,- Okey so , 29th November 2012 adalah satu tarikh dimana sebuah group di Facebook yang dikenali sebagai Whoopers punya anniversary ! Okey , anniversary kan ? Betullah tu . So , seriously aku tengah cuba ingat first time masuk ke Whoopers . Maaf , terlalu panjang mukadimahnya so aku teruskan lah ye ? * senyum tiga *


HAPPY 1ST ANNIVERSARY TO WHOOPERS ! Wohoooo ! Alhamdullilah , dah tua setahun rupanya kau ni Whoopers kan ? HAHA tape , Whoopers tua setahun , member didalamnya tua banyak tahun . * cough * . Aku sendiri tak tahu nak cerita macam mana sebab sejak tahun ni nak PMR aku terus tak buka Whoopers . Yes , aku menghilangkan diri . Tapi facebook tetap aku buka , of course ! But sometimes aku adalah buka Whoopers sebab notifi masuk beb . So anyway aku dah comeback so yeah , comeback then jadi biskut chipsmore balik . ISNT THAT COOL ? So okey maaf aku terfangirling lagi sekali . Maaf * bow * Maaf * bow * . 

Okey so saat bersama Whoopers ? One word what can I describe Whoopers members ; AWESOME . Seriously , no doubt . They are AWESOME . I mean , come on guys . Don’t you feel proud I called you guys AWESOME ? HAHA ke nak guna ayat AmaZayn ! Sungguh , members disini sangat kecoh and kepoh ? Hahah yes and that’s why lah kami dorang ni ibarat satu keluarga . Well , if you thought us ( Whoopers ) family and wondering if ada bergaduh rasanya ada kot ? Kan ? I mean , Whoopers are just great . I have a fun time with them , masa aktif dulu di group itu .

Waktu mula menyertai Whoopers ? Rasanya ramai dah tahu tentang KEWUJUDAN Whoopers so I think eisya add me to the group ? Berhijrah dari group ke group . They are FREAKING AWESOME SO SWAG SO NICE ( maaf ini ayat saya dengan aica ) Okey , aku tiba tiba teringat tentang satu post unnie Nana post disitu dia tanya , korang dah mandi belum and pakai baju apa sekarang . HAHA tak sangka itu yang aku ingat ! Dan kalau dahulu , as you guys know , these people suka mostly madu paling rapat that’s it Jojo and Unnie Nana suka spam pasal L.Joe mereka . Ayam bagai . HAHA lawak jugalah tengok post dorang semua ni . And then then , they are just nice , you know what I mean ? I mean like , kalau ada masalah seorang ni , nanti ada yang bagi semangat and nasihat and yes , I mean yeah . Terasa dan terserlah kekeluargaan dan kemesraan kami disitu . * meleleh air mata * . I think they are the best . Thanks guys .

LEE HOWON AKA HOYA ( INFINITE ) – reason why I love his I mean , fancy him , I mean like him okey whatever is because HE IS A FREAKING AWESOME DANCER . Yes , I actually love dancer and and rappers .

DAEHYUN ( BAP ) – I love his voice , I mean its mesmerizing me . He got a wonderful voice and cute face ? I just love his voice and his cute face . * laugh sarcastically *

NAM WOOHYUN ( INFINITE ) – actually dalam INFINITE , Woohyun lah yang paling aku suka but then … I don’t remember why I change to Hoya . Reason dia senang je , VOICE . Aku memang suka seseorang artist tu sebab suara nyanyi dia , so ? Tapi dia terlalu , errr , gedik . HAHA .

YONG JUNHYUNG ( B2ST ) – Rasanya dialah yang paling lama , I love him because he is a rappers . Senang kan ? And he got the looks guys ! And HE IS A FRAKING AMAZAYN AWESOME RAPPERS AND PRODUCER . so yeah .


Members yang paling rapat ?

Do I really need to answer that ? HAHA I mean , they all are nice . Yeah nice and crazy . I already said that for many times right ? I think member yang paling rapat is first Aica Amen . Rasanya rapat dengan dia sebab video cover dia ? Yes , ingat lagi dia buat video and then that time kitaorang mula rapat . And Alhamdullilah till now , we are still close tho masa PMR tak texting semua . But , guys , WE ARE THE GARNIER AMBASSADOR ! I love her , I mean she is nice . And both of us got that crazy heads . Taemin and Kai !

Second maybe Aida Maisarah . Well , kitaorang rapat sebab Junhyung ? Biasalah , dah bias sama . Mana tak rapatnya kan ? And aku ingat dia ada buat FF untuk aku . Ahhh , terharunya . And and sebab aku janji nak buat FF untuk dia but in the end aku buat 1 part je . Oh Maiiii , I am  sorry Aida . Sangat sangat sorry but forgiven kan ?

Third and forth respectively goes to Zafyra Iskandar and Hanis Syafiqah or Fyra and Piqah . Rapat dengan Fyra maybe sebab umur kita sama . Kan Fyra kan ? Umur dan bias kitaorang sama ! Well actually , masa dulu bias kitaorang lain but now sama . KOT ? And Piqah , kenal dia kat twitter suddenly dia mention sebab kitaorang both PMR candidates ? And mulalah fangirling pasal Hoya or ta silap aku pasal aku tweet about Hoya kot .

But still , other members you guys are the best also . Maaflah sebab aku tak berapa nak kenal korang . Aku kenal penulis dan pembuat poster terhebat ; Unnie Nana . The Oldest ; Unnie Darla . The Fan-Boying ; Apis Hyung . Our Pervert Maknae ; Eisya . And and , The Oreo ; Jojo ? HAHA ta sangka aku guna nama tu . Then then , Wana ; Ratu code terhebat and once madu aku , and then Unnie Hazirah ; pembuat poster terhebat . And pemberi idea masa pasal rabbit tu ? Yup dia bagi ayat . Heheh thanks :) . Elin ; aduhai lama ta dengar cerita dia . Pernah jadi madu sebab one of B1A4 member , siapa nama dia eh ? Allah lupa pula ! Okey ta hengat yang lead singer dorang . Then Seri ; aku selalu salah sebut nama fb dia dari Sajidah (eh?) ke Sejadah . HAHA rasanya dia sama umur kot . Pernah jugalah fangirling dengan dia . Then then to others except yang sudah disebut dibahagian atas ! Arghhh ! Minta maaf , aku ta kenal korang sangat but to others , I love you , and you guys are awesome . And that’s for like 100th time I’ve been saying it . 

Learn to enjoy every minute of your life. Be happy now. Don't wait for something outside of yourself to make you happy in the future. Think how really precious is the time you have to spend, whether it's at work or with your family. Every minute should be enjoyed and savored.- Earl Nightingale

So I would like to dedicated this song to Whoopers . I think this what described Whoopers . Its not because I’m a big fan of One Direction its just , this song are really Whoopers . Maybe because ramai guna lagu korea and I got no idea of any Korean songs that described you guys . This sond is sad if you guys , really really fahami kan . HAHA rojaks ! So yeah , love you . 



"You know I'll be


Your life, your voice your reason to be

My love, my heart
Is breathing for this
Moments in time
I'll find the words to say
Before you leave me today"


p/s : Sorry no pictures , ta tahu pula kalau ada . :3

Assalamualaikum , Alhamdullilah , Fee Aman Allah , Adios , Bye and Annyeong .





|