UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Jyeah !
Esok kena jadi MAMA IN THE HOUSE semula -,-
New ? Okey its not mine . Alhamdullilah :3
Alhamdullillah , saya akhirnya bebas dari jajahan ...
2 days left ..... HAHAHA
Everybody Talks Everbody Talks ... Yeah :D
Opportunity :3
I WONT GIVE UP . :)
Without Title .
Yeah . Back again .
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
#KempenTutupAurat #StreetDakwah di Johor . Jom sebarkan information ini kalau boleh :)
Tuesday, November 13, 2012 • 5:39 AM • 0 comments



 
 
Assalamualaikum , hello and annyeong . 
Harini aku nak share information . Siapa orang Johor , mehlah join . Sama - samalah kita menyebarkan agama Allah . Dan bagi sesiapa diluar Johor juga boleh join , no problem . Bagi kau muslimin dan muslimat sekalian . InsyaAllah kalau kita nak buat benda baik , Allah mesti izinkan kan ? Amin . Harap boleh tolong sebar info ini . Terima kasih . Dan bagi yang stay di batu pahat , johor . Boleh contact aku untuk more information so kita boleh konvo naik bus sesama kesana , InsyaALLAH .  Sebelum itu , kempen ini dianjurkan oleh #TeamHijrah . boleh tengok disini http://kembarakhalifahallah.blogspot.com/2012/11/kempen-tutup-aurat-by-team-hijrah.html So here ;
#KempenTutupAurat #StreetDakwah di Johor , tak kisah bagi yang lelaki atau perempuan jomlah join kempen ini . Sama - sama kita kembangkan islam ! Kalau mana yang duduk batu pahat , sama-samalah kita buat konvo naik bus kesana . InsyaAllah kalau tiada aral yang melintang :)

Dan bagi pakaian sila pakai yang menutup aurat okey ? Untuk wanita jubah ,baju kurung ,pakaian longgar yang tidak nampak tubuh badan,sekarang trend jubah yang ikut saiz badan ..(*motif buat camtu*) hand socks,socks..tiada yang jarang...nampak yang kat dalam tu.. (berpeluh masa menaip ini) yang lelaki pula pakai pakaian yang bersesuaian..jangan pakai suar pendek..seluar da molek baju pula saiz hadek hadek ..(*berpeluh besar krik krik kufkuf) ok take note!!! cc kak Nur Shafika :) Dan bagi tudung pula , kalau yang pakai tudung bawal dan jarang , pakailah tudung inner didalam dan tudung mestilah bawah dadah :)

Event : #KempenTutupAurat #streetdakwah

Venue : Masjid An Nur Larkin


Tarikh : 8/12/2012 jam 11 pg hingga 6ptg


Aktiviti : sharing session (hijrah), usrah, dan edarkan flyers.



|