UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

New ? Okey its not mine . Alhamdullilah :3
Alhamdullillah , saya akhirnya bebas dari jajahan ...
2 days left ..... HAHAHA
Everybody Talks Everbody Talks ... Yeah :D
Opportunity :3
I WONT GIVE UP . :)
Without Title .
Yeah . Back again .
SEMPENA DAH NAK RAYA
I bet this is the end ...
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Esok kena jadi MAMA IN THE HOUSE semula -,-
Sunday, November 4, 2012 • 6:00 AM • 0 comments





Assalamualaikum , hello and annyeong .

Aku bosan , aku bosan aaaaa kau aku bosan . Aku baru je habis edit blog THE LITTLE MUSLIMAH . Fed up ! Aaarghhh , aku fed - up dengan sidebar dia . Mula - mula tu border dia dah lawah the ta tahu apa kehe dengan benda alah tu terus dia jadi kosong . Dan disebabkan aku dah malas tahap gaban so aku biarkan . Aku ta tahu bila bebudak nak habis sekolah ni , sebab aku nak guna lappy ! Kalau idak , memang hampeh parah lah guna lappy ni . Yola mak nak guna dekat sekolah , komputer tu pula rosak . Kacau mood sungguh ! * rentap rambut * . Astaghfiruallah ~ * usap dada * . Aku boleh jadi gila macam ini -,-

Oh lupa pula pasal tajuk entry sengal ni . Ah esok sudah hari isnin . Oh yeahhh ! Seronoknyaa .. * muka double cent * . Kalau dulu masa masih sekolah , hari ahad je aku mengeluh . Sebab esok isnin , kena pakai blazer , ada perhimpunan and whatsoever . Tapi kali ini maybe aku happy sikit sebab tapayah kena bangun pukul 5 pagi tapi InsyaAllah aku akan bangun awal untuk menghabiskan masa aku bersama Pencipta kita :) Harap bangunlah , sebab selalu aku buat alarm terus off balik . Haish , ta tahulah kenapa ligat sangat nak bangun . Tapi kekadang aku bangun lah , itupun tengok mood . Yelah , sudah satu hari kita bersama dunia , at leats amiklah time untuk bersama dengan Allah kan ? Aaaah then then , esok mulalah aku kena kemas rumah , jaga adik and so on dannn sehingga malam barulah boleh main laptop . Lepastu , bla bla . Hidup aku ni memang macam roda . Bila pagi aku berada kat bawah then bila nak tidur aku dekat bawah semula , petang aku dekat atas . Benda yang sama je setiap hari berlaku sampai aku naik boring . Kerja ? Alaaa , aku memanglah nak duit tapi bab - bab kerja aku ni pemalas sedikit . Tunggulah lepas SPM kan kan ? Aku ingat nak habiskan masa aku dengan baca buku form 4 . HAHAHAH lawak lawak , antarabangsa sungguh -,- tapi betullah kan ?



Then ada banyak buku form 1 , 2 and 3 buku latihan aku belum siap so aku fikir nak siapkan semua . Nak test otak ni . Haiyaaa , otak ni kalau biarkan sebegitu susah dia nak berfungsi so lebih baik aku asah otak aku ni gila - gila . Dan sejak aku jadi Penganggur Sekolah ni , dan menjadi MAMA IN THE HOUSE , kerja aku asyik masak . Masatu buat muffin , lepasni fikir nak buat cupcake tapi maybe dekat rumah mira . Then nak buat dunnot , then nak cuba buat daging sendir . Aaarghh everything is all about food ! Tapelah kan ? Dah in the future that is what i want to be . Ngeheee :3

Oh , aku lupa . Ada orang shout tadi suruh join segmen kpop benda alah ni . Aku nak join tapi aku malas tapi aku dah cakap kat dia suruh panjangkan tarikh sampai ahad depan , yelah sebab aku dah lama ta mengasah bakat menulis aku tentang kpop ni . Yang aku tahu Unnie Nana , bakal SPM esok perna buat segmen tu and aku masuk lah . Aku rasa sebelum PMR aku rajin gila nak masuk contest segmen benda alah ni , lepas PMR terus malas gila nak mampuih ! Walaupun tade apalah sangat nak buat kat rumah ni kan ? Buka laptop pun benda sama je setiap masa , haiyaa aku sampai boring . Nak cari kawan baru pun rasa macam janggal je . Masatu adalah kenal seorang kakak ni dari #TeamKhemah , kak wani . Chat gila - gila lah dengan dia , aku ni kalau perangai gila dah datang memang stranger aku buat macam kawan lama . Tapi lepastu terus dah ta tegur . Ta tahu nak tegur -,- HAHAHA XD . Aku ni ta peramah orangnya , so janganlah nak fikir yang aku that peramah sangat . HAHA tapi in reali life , aku peramah :3 *buat muka sengal plus tunjuk peace * Serius , no kidding . Kalau real life aku " Hey Hai " " Nama awak siapa " " Umur ? " bahapak dia memang kepoh jugalah tapi entah dalam social network je malu nak gila . Haiyaaa haiyaaa .

Aduhai , panjang benor lah entry aku . Okey bye goodnight . Assalamualaikum :3 Fee Aman Allah , bye bye !





|