UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Esok kena jadi MAMA IN THE HOUSE semula -,-
New ? Okey its not mine . Alhamdullilah :3
Alhamdullillah , saya akhirnya bebas dari jajahan ...
2 days left ..... HAHAHA
Everybody Talks Everbody Talks ... Yeah :D
Opportunity :3
I WONT GIVE UP . :)
Without Title .
Yeah . Back again .
SEMPENA DAH NAK RAYA
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Jyeah !
Sunday, November 11, 2012 • 5:15 PM • 0 comments






Assalamualaikum , hello and annyeong .

Okey aku dah boring dengan greeting aku . Tapi nak buat macam mana kan ? Nak bagi nampak 1 asean pakailah ayat - ayat kat situ . Tapi ta cukup asia sebab aku pilih kasih . Amik korea je , yang india cina aku tamau letak . Lantaklah , dah tu je bagi aku yang cool . HAHA .

Minggu lepas aku buat comeback dekat Whoopers , dapatlah juga feedback . HAHA ta gugup rasanya masa nak buat comeback . Most people said " Seseorang itu lain bila berada dialam social network , bila dekat luar dia sebenarnya seorang pemalu tapi bila berada dalam social network batasan dia melampau " Senang cerita orang nak cakap , kita yang selalu bersocial network ni mempunya 2 watak yang berbeza bila berada dialam siber dan realiti . Tapi aku ? Aku tidak . HAHA . Betullah , aku memang tak . Pemalunya aku diluar , dialam siber juga aku pemalu . Ketidak ramahnya aku disini , sedikit peramahnya aku diluar XD Sebab tu aku memang ta ramai kawan di facebook nor twitter or whatever . Sebab sikap pemalu dan penakut aku untuk berkenalan membataskan perhubungan untuk mencari " kawan baru " . Tapi ada jugalah yang aku cakap " nice to meet you " but mostly Kaum Hawalah . Kaum Adam , maaf tak akan kulayan kecuali yang bertanyakan aku tentang sesuatu perkara .

Masa hari khamis aku dah done tengok cerita Istanbul Aku Datang . Jyeah ! Seronok , best ? * angguk * . Then kelmarin aku ada jamuan dengan bebudak classmates aku . 3 tahun kitaorang berada di kelas yang sama dan guru kelas yang sama , agaknya memang jodoh kot . Eh , aku 2 tahun je . Form 1 aku kelas lain , form 2 and 3 baru kelas sama . Alhamdullilah , jodoh kami agaknya untuk bersama dengan kawan yang sama dan guru yang sama . Eh tapi ada yang keluar dan tambah ke kelas ini lah . Jamuan kelas ni pun tak semeriah kelas lain sebab kitaorang buat last minute . Budak cina tade seorang pun yang join , tak apalah aku malas nak layan . Cukuplah 10 orang yang datang meriahkan .


Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather it is one of those things that give value to survival. 
C. S. Lewis 

With Rofi and Halimah watching ISTANBUL AKU DATANG . 

Jamuan kelas bersama mereka :) 






|