UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Midnight 12:30 in the midnight .
Bragging alll the wayyyy ~
#KempenTutupAurat #StreetDakwah di Johor . Jom seb...
Jyeah !
Esok kena jadi MAMA IN THE HOUSE semula -,-
New ? Okey its not mine . Alhamdullilah :3
Alhamdullillah , saya akhirnya bebas dari jajahan ...
2 days left ..... HAHAHA
Everybody Talks Everbody Talks ... Yeah :D
Opportunity :3
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Terfikir .
Wednesday, November 28, 2012 • 5:36 AM • 0 comments




Rindu dorang ;__; dah lama tak fangirling dorang sebab selalu fangirling One Direction and KangJun C-Clown muka sama macam Namu and Daehyun . OMG OMG ! :D 


Assalamualaikum , hello and annyeong .

Tajuk . Tajuk . Tajuk . Pfffttt -,- aku tade idea actually tajuk . KENAPALAH BAB MEMILIH TAJUK INI SUSAH ? Arghhh ! * baling tembikai dekat Usain Bolt * . Opps sorry Usain Bolt , kau jangan beritahu Yaya aku baling tembikai dekat kau , nanti dia jadi gila aku juga yang susah . Bagusnya adik seorang ni ;__; .

So aku just terfikir , InsyaAllah aku nak tukar blog aku ni . Maybe nak try pakai simple template sahaja ke ? Tho aku lebih suka curi skin orang lain sebab tak menyesakkan kepala otak aku yang bila bab code dia akan sesak and and aku juga nak sambung fanfic aku yang tergendala . KOT . Sebab my big problem is I LOST IDEA and I LOST INSPIRATION , okey tipu je aku ada inspiration and aku hilang story actually . Tak nak lah sambung Yakuza tu ! Susahlah . Ini nak nangis ni :/ Okey okey whatever so now aku nak buat entry whoopers tu . Oh Mai Oh Mai Oh Mai ! Aku lupa , tak aku tak lupa cuma aku tak ada idea . YES AKU TAK ADA IDEA . Aku lost segala memory di Whoopers . Ohh shushh . :D



InsyaAllah juga yang blog The Little Muslimah akan aku update satu entry berkaitan dengan keobsesan terhadap sesebuah band music atau artist . You know what i mean right ? * wink wink * and i thought i want to make poster tutorial . Ah ! Aku memang nak buat benda tu dari dulu tapi tak buat buat pun . Janji janji tahi ayam sungguh . Okey bye . Nak mula buat entry Whoopers . Assalamualaikum :)

Assalamualaikum , Alhamdullilah , Fee Aman Allah , Adios , Bye .



|