UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Beautiful.
Segmen Jom Pilih Hadiah
Aku minta maaf.
Alex Marshall
Oh, Hai .
Ada caranya. Bukan begitu tapi ... let me tell you .
Selamat Par-Gayyyyyy !
Perpecahan Ummah
WORLD HIJAB DAY . SPREAD IT PLEASEEEE . THANK YOU .
Goodbye my dear bestfriend , love .
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Jealous.
Friday, May 17, 2013 • 9:53 AM • 0 comments






The jealous are troublesome to others, but A TORMENT TO THEMSELVES
-William Penn -


Assalamualaikum dan hello.

Aku tak tahu kenapa tapi aku tak suka perasaan yang aku alami. Aku tahu aku ada Allah. Aku ada family. Aku ada kawan. Aku tak tahu lah. Aku rasa aku cemburu sebenarnya. Tak boleh nak salahkan aku juga kalau aku di alam maya dan di realiti adalah jenis yang sama. Nak suruh aku peramah? Find someone like me. Typical kan? Hahahamek kau . Aku sendiri tak boleh nak figured out apa yang aku rasa. Aku sendiri tak faham dengan diri aku and how then you expect me to tell my problem to you?

Aku benci perasaan yang aku alami ni. How others can get rid of this soooooo easy? Rasa pathetic bila timbul perasaan macam ni. HAHAHA how funny I am. Dan dia tidak sedar yang aku sangat cemburu dengan setiap apa yang diperkatakan. I mean, come on! Dari mimik muka aku, tone suara aku kau patut tahu aku jealous dan tak suka! I shouldnt have get into this. Sejak pertama lagi aku tahu, this is a mistake. I am stupid. Childish right? Who cares. Aku manusia biasa. Aku manusia. Aku manusia. Biasa. Aku tahu i need to get rid of this feelings sebab lama kelamaan akan timbul satu perasaan yang tak patut ditimbul. Aku tak mahu. Aku sayang dia. Aku tanak benci dia. Aku sayang dia sangat sangat tapi aku benci benci sangat sangat sebab dia tak memahami aku! Perlu ke aku honest dengan dia? Aku tak mahu dia sedih. Aku tak mahu dia sedih. Maybe i'll just keep this. Ya Allah kuatkanlah hati aku Ya Allah.

Tolonglah jangan paksa aku lagi. Bulan 6 ni i think it'll be the last. Nak pergi tapi aku tak mahu. Kalau tak pergi takut menghampakan pula. Kalau pergi aku yang sakit hati. Ya Allah, apakah perasaan ini?

Is it normal to feel like this when you're jealous? Damn hormones.

Adios.



|