UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Memori. (Short Story) - Nana & Jue .
Fynn Jamal is such an Inspired.
Jealous.
Beautiful.
Segmen Jom Pilih Hadiah
Aku minta maaf.
Alex Marshall
Oh, Hai .
Ada caranya. Bukan begitu tapi ... let me tell you .
Selamat Par-Gayyyyyy !
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Hai.
Tuesday, June 18, 2013 • 7:10 AM • 0 comments





If you ask me who in the member looks very pure/innocent but actually they are not, i will answer D.O and Baekhyun. Somebody agree with me please ! 

Assalamualaikum. Hello .

Dah lama tak update. Bila nak menulis ini pun aku entahlah tak tahu nak guna bahasa baku or just main tembak. Lets be casual okey? Kebosanan melanda tahap maksimum. Haish. Masa EXO menang masatu aku actually nak buat congartulation punya post. Serius aku kagum dengan those 12 boys. They deserve it and we deserve it (as their fans). So yeah, congratulates to those 12 wolves and i as your biggest fan will always support you guys! Oh, and Suho oppa please dont cry, feel like crying too T_T lol .

Aku sebenarnya nak edit blog. Tapi.... maybe sebab dah lama tak kacau blog sampai aku dah tak reti dah. Lastly aku just tukar header and pakai background putih. Serius macam sampah bila tengok blog. Serabut rabai walaupun actually mana ada apa - apa pun. Sekarang ni tengah musim kumpul duit. Haish, tapi bila time nak kumpul duitlah macam macam nak bayar. Aku nak beli EXO punya album, kalau beli dua - dua RM 132 termasuk postage tambah RM 6. Then aku nak beli kasut Creepers, range harga RM 50 - 70 , Alhamdullilah free postage. Then nak beli Jumper and T-shirt panjang ONE OF A KIND which cost RM 65+RM 45= RM 110 tak termasuk postage. Then nak beli charms bracelat cost range harga RM 30- RM 45 tak termasuk postage juga. Then nak beli baju jubah Calaqisha and their Maggi shawl gak total jangan cakap lah. Haiyaa banyak sangat. Nafsu kan ni nafsu kan? Aduhai aku kalau berkaitan shopping memang number 1 tapi bila nak saving number last. Oh and nak beli Baekhyun's punya sweatshirt. EXO punya WOLF? Nanti jelah. Tapi sekarang? Duit semakin kurang! Bayar tu bayar ni! Rasa macam nak exam besar pun ada . Sedih. Tape nanti mana yang boleh beli dulu aku beli, mana yang tak boleh beli, aku save duit sampai hujung tahun. Haaaaaa okey kan? Good idea good idea.

Haish panjang pula aku bebel. Inilah bila tak menulis. Tape, tape bukan kau dapat lepas kempunan everyday pun Yaya, kau lepas kempunan once in a month pun tak kurang. Wakaka. Esok dengan lusa ada sukan kecil. Nasib baik cikgu buat pagi, lepas rehat sambung belajar. Kalau cikgu buat petang memang aku nak nangis sumpah seranah lah. And esok ada public speaking, alahai seremnya. Then jumaat pula ada Hari Terbuka plus Hari Kantin plus karnival buku. 3 in 1 bro ! Macam - macam betullah, sampai aku pun naik pening. Okey serem gila nak dapat result.

Okey  dah tu je. Tak tahu nak cakap apa lagi.

Assalamualaikum. Adios. Take care sis and bros. Love ya!

photo credited : this



|