UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Hai.
Memori. (Short Story) - Nana & Jue .
Fynn Jamal is such an Inspired.
Jealous.
Beautiful.
Segmen Jom Pilih Hadiah
Aku minta maaf.
Alex Marshall
Oh, Hai .
Ada caranya. Bukan begitu tapi ... let me tell you .
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Itu? Atau ini ?
Thursday, June 20, 2013 • 8:06 PM • 0 comments





Assalamualaikum, and hello . 

Batu Pahat kini sedang melanda jerebu. -Sekian- Okey, yang tu korang semua mesti dah tahu kan? So okey, pray for our safety. Not just Batu Pahat, semua yang dilanda jerebu ni. Harini cuti. Tak sekolah. Dicutikan sebab jerebu. Mwehe. 

Aku sedang dilanda masalah. Of course tentang barang. Barang yang hendak dibeli walaupun duit actually tak cukup. Aku tak tahu nak beli apa, sama ada EXO Album or One Of A Kind sweater? Tapi kalau nak beli EXO punya album aku hanya mampu beli EXO-K sahajalah, yang EXO-M tak mampu lagi. Kena tunggu....maybe lepas Raya? But in that time ada lagi ke jual online? Kalau beli dekat kedai CD agaknya ada sekali photo album tak? Eh jap actually aku tak faham. Aduhai kena tanya salina ni nampaknya. Rasa macam membazir ke beli Album yang kalau nak dengar lagu pun , aku ada lagu - lagu depa semua dalam phone. Kalau beli Jumper tu bolehlah pakai kan? Haish. Masalah duit barang semua ni. Aku yang belajar ekonomi sampai sekrang pun tak mampu nak membetulkan perbelanjaan aku. Mwaha . 

Okey adios. Pray for our safety btw. Assalamualaikum. 



|