UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Itu? Atau ini ?
Hai.
Memori. (Short Story) - Nana & Jue .
Fynn Jamal is such an Inspired.
Jealous.
Beautiful.
Segmen Jom Pilih Hadiah
Aku minta maaf.
Alex Marshall
Oh, Hai .
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
Kata - kata aku lah .
Saturday, June 29, 2013 • 6:40 AM • 0 comments




Siapa setuju gambar ni, rupa D.O ada macam rupa vampire? Aku say yes untuk statement aku sendiri . 


Assalamualaikum dan hello .

Okey post ni pendek sahaja. Aku buat blog baru . Tapi blog itu hanya sekadar aku melepaskan gian aku untuk menulis. Blog itu berkaitan aku, kau dan sesiapa sahaja. Aku tak minta kau follow, tapi kalau kau nak jenguk, sudilah jenguk blog itu. Itu bukan diary blog, macam blog ini. Tapi itu hanya kata - kata yang ingin aku sampaikan. Yang ingin aku luahkan. Mungkin aku selitkan puisi tak seberapa yang aku tulis. Kalau mahu jenguk, terima kasih .

nah ;

http://myconfessionslah.blogspot.com/







|