UNKNOWN.
Home About Stuffs Twitter Instagram Kata aku Follow Dash

le'Rose

“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” ― Steve Maraboli, Life, the Truth, and Being Free

History

Kata - kata aku lah .
Itu? Atau ini ?
Hai.
Memori. (Short Story) - Nana & Jue .
Fynn Jamal is such an Inspired.
Jealous.
Beautiful.
Segmen Jom Pilih Hadiah
Aku minta maaf.
Alex Marshall
Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. Re-designed by Diyana Ashari and thanks Wanaseoby and Nana Johari and google and weheartit.
*ketawa mersik*
Friday, October 4, 2013 • 8:49 PM • 0 comments



Assalamualaikum, holla.

Dah lama tak update. Aku ingat blogger rosak. Sebab bila aku nak buka pakai google chrome tak dapat buka so then pakailah internet explorer. Terasa diri sangat nerd bila pakai internet explorer. So aku fikir nak buat review buku buku fixi dan lejen press dan dubook ceritera sebab tu 3 buku publishing yang aku ada . Tapi nanti nati ajelah.

That's all. Adios.

Fakta
 
Jika benar menumbuk bertalu,
Menghentak kepala berkali,
Mampu melegakan—
Aku bisa berbuat demikian beribu kali
Menyakiti diri berjuta kali
Demi melampias amarah di dalam
Demi melupakan rasa menunggu
Demi menghilangkan tangis
Tapi hakikatnya kau masih di sana
Takkan sesekali ke sini
 
-Invisible-



|